Saturday, October 29, 2011

家庭之乐


watch this !!
this is my sister coursework , photoshop and design a banner !
but i used to be done for her = =
i had no choice .. since she was my atm, so i can't to refuse my dearest sis !!
but i do bully against my sister
when work's proceed in half , i said that i m hungry so no more inspiration to continue
i need maggie , and 1 hotdog ~
but ..
she go and tell my mom , "force" my mom to cook for me ..
hahaha ! damn funny with that ~

我老妈煮好了既然说了一句:
拿!你的面 .. 一支......( 停顿了一下) hotdog 
直接弄到我和我姐笑到反!! 

我拿我姐的公仔- 小飞象
玩玩下 就丢向我妈
她向我姐投诉
说我欺负我姐的宝贝
我就向我姐说:妈咪在挑拨离间
妈咪说:他真的把你的小象丢在马路中间
瓦老,我老妈还会和我玩押韵!

小小的屋子,3个成员
虽然都各自为了生活而忙碌
但有时间依然会开开玩笑
就像朋友那样
这就是我家的乐趣

不要羡慕
有个
可爱又迷人的
老妈子
我爱您

No comments:

Post a Comment